خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ الاثنين ١٠ ذو القعدة ١٤٣٩ Monday, July 23, 2018
حمایت صریح شبکه معاند ایران اینترنشنال از عملیات تروریستی مریوان
سعید ساعدی، از اعضای گروهک تروریستی گروهک پژاک هم در گفت و گو با شبکه ایران اینترنشنال، عملیات روز شنبه را در راستای پاسداشت خون تروریست های تجزیه طلب دانست!
۱۳۹۷/۰۵/۱ - ۰۰:۰۳
خبرنگار بی بی سی، خبر جعلی آمدنیوز را تکذیب کرد +عکس
جدیدترین پست جعلی آمدنیوز آنقدر ناشیانه بود که خبرنگار بی بی سی هم مجبور به انکار آن شد.
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۵
جولان تروریست ها در شبکه «من و تو» +عکس
در حالی که شبکه های ماهواره ای مدعی مخالفت با هرگونه خشونت طلبی هستند اما از کارشناسانی دعوت می کنند که حامی گروه های تروریستی هستند!
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۶
بالا گرفتن جنگ قدرت در میان ضدانقلاب
با بالا گرفتن جنگ قدرت در میان ضدانقلاب، هجمه آنها علیه یکدیگر شدت بیشتری گرفته است.
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۱
پخش نمایش مضحک منافقین، سعودی ها را هم پشیمان کرد
سعودی ها که در دشمنی با ایران از هیچ اقدامی فروگذار نیستند، از پخش مستقیم همایش منافقین از سوی شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال به شدت پشیمان شده اند.
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۰
قاتلین مرزبانان ایرانی چه کسانی هستند؟
یک فعال ضدانقلاب با اشاره به شهادت جوانا ایرانی در حمله ترویست های پژاک، به نقش غرب در حمایت از این تروریست ها و تلاش آنها برای تجزیه ایران به بهانه دفاع از کردها پرداخت.
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۷
جمله تهدید آمیز حسن روحانی در صفحه نخست رویترز
حسن روحانی در همایش روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور با بیان اینکه توطئه آخر آمریکا، تلاش برای خسته کردن ملت ایران است، تصریح کرد: بدانید؛ ملت ایران آقاست و هرگز نوکر کسی نخواهد شد.
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۳
آدم فروشی مدیر آمدنیوز برای کسب درآمد +فیلم
مدیر آمدنیوز با ورود به ترکیه، برای کسب درآمد، به جاسوسی علیه پناهجویان ایرانی برای سرویس اطلاعاتی ترکیه روی آورد!
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۰
اعتراف خبرنگار بی بی سی به محبوبیت ایران و رهبرانقلاب در عراق +عکس
نفیسه کوهنورد، خبرنگار بی بی سی در توئیتی به محبوبیت و نفوذ جمهوری اسلامی و تصاویر فراوان رهبر انقلاب در شهر بصره عراق اعتراف کرد.
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۱۵
به بهانه پخش مستند «جام زهر» از بی بی سی ؛
چرا بی بی سی فارسی واقعیات جنگ تحمیلی را تحریف می کند؟
مستند جدید بی بی سی با نام «جام زهر» به طور غیر مستقیم سیاست های جمهوری اسلامی را عامل هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری توسط آمریکا می داند!
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۳۳
منشا شایعه پراکنی و جعل خبر در آمدنیوز +فیلم
به نظر می آید تخصص آمدنیوز در جعل خبر و شایعه پراکنی، ناشی از سابقه مدیر این کانال ضدانقلابی است.
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۴
روایت بی بی سی از ظلم ایرانی ها به صدام در 8 سال جنگ!!!
شبکه بی بی سی فارسی در مستندی با ادعایی بررسی بی طرفانه 8 سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، با وقاحت تمام، جنایات و ظلم هایی که علیه مردم ایران از سوی حزب بعث و حامیان غربی آنها صورت گرفته بود را نادیده گرفت.
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۱۸
خدمت ناخواسته ترامپ به سپاه پاسداران
فایننشال تایمز: تحریم های اعمال شده توسط ترامپ، موجب تقویت نفوذ سپاه پاسداران ایران شده است.
۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۷
آمریکا، معافیت از تحریم‌های نفتی علیه ایران را در موارد خاص بررسی می‌کند
استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا گفته است، ایالات متحده صدور معافیت از تحریم‌های نفت ایران را برای برخی از کشورهای معین مورد بررسی قرار خواهد داد.
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۹
داستان خیالی اسرائیل درباره نحوه سرقت اسناد محرمانه از ایران
موساد در ژانویه ۲۰۱۸ مدعی شد که نیم تن از اسناد هسته‌ای بایگانی شده ایران را در یک شب ربوده است. اکنون رسانه‌های آمریکا پرده از راز چگونگی عملیات موساد در تهران برداشته‌اند.
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۶
آخرین خبر
Top