خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ الجمعة ٧ ذو القعدة ١٤٣٩ Friday, July 20, 2018
چگونه خلاقیت نهفته‌ تان را پدیدار کنید؟
حتی اگر فکر می کنید که فرد خلاقی نیستید، باز هم دلیل نمی شود که برای پدیدار کردن خلاقیت درونی تان یا ایجاد قوه خلاقیت در خود تلاشی نکنید.
۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۸:۳۵
چگونه اعتماد به نفس را در کودکان افزایش دهیم ؟
یک روان شناس گفت: بهترین راه برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان در سنین 2 تا 4 سالگی این است که والدین اشتباهات آنان را نادیده بگیرند و از باید و نباید گفتن نابجا خودداری کنند.
۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۶
میز کار شما چه رازهایی را درباره شخصیت تان بر ملا می کند ؟
روانشناسان معتقدند ما به طور ناخودآگاه از طریق میز کارمان رازهایی را درباره ی خودمان آشکار می کنیم. در اینجا به حقایقی می پردازیم که میز کار در مورد شخصیت ما برملا می کند.
۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۱۰
با جوش آوردن « موتور خودرو » در تابستان چه کنیم ؟
عمر یک باتری به طور مفید در شرایط مناسب آب و هوایی بین ۳ تا ۵ سال است. با چک کردن نکات بالا می‌توانید عمر و عملکرد باتری خودرو را بهبود ببخشید.
۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۳
برای حریم و مرزهای همسر خود ارزش قائل شوید
متاسفانه این باور غلط در ذهن بیشتر زوج‌های جوان شکل گرفته که توجه به مرزهای شخصی همسر باعث کمرنگ شدن رابطه می‌شود، اما مطالعات اخیر روانشناسان ثابت کرده که برای داشتن یک زندگی سالم و پایدار باید برای حریم یا مرزهای همسر خود ارزش قائل شویم.
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۵:۲۱
علت تاخیر در پذیرش قطعنامه از طرف امام خمینی (ره) چه بود ؟
هوشمندی امام خمینی(ره) مبنی بر مذاکره غیر علنی باعث شد محتوای قطعنامه در حد زیادی که منافع ایران پس از پایان جنگ را تامین کند به دنبال داشته باشد.
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۷
چگونه بدون ورزش و رژیم اعتماد به نفس داشته باشیم ؟
فراموش نکنید که بدون ورزش و رژیم هم می توان اعتماد به نفس داشت فقط کافی است خودتان را بیشتر دوست داشته باشید.
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۸
توصیه هایی که دختردار ها باید بخوانند
امروز را به نام «روز دختر» نامگذاری کرده اند. روز دختر می تواند یکی از مهم ترین کانون های زمانی در طول سال برای اهمیت دادن به دختران نوجوان باشد.
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۸:۰۶
روش‌های حفظ تناسب اندام بعد از ۳۰ سالگی
کاهش توده عضلانی و بر هم خوردن تناسب اندام بخشی از روند افزایش سن محسوب می شود. انسان پس از۳۰ سالگی، ممکن است در هر دهه از زندگی چیزی بین سه تا پنج درصد از توده عضلانی خود را از دست بدهد.
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۶
چکار کنیم که در خواستگاری « نه » نشنویم ؟
یکی از مراحل سخت ازدواج برای جوان ها، مرحله خواستگاری است که ممکن است در این مرحله با جواب رد مواجه شوند. چه کنیم که در خواستگاری با نه مواجه نشویم؟
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۹
چگونه با کودک لجباز برخورد کنیم ؟
یک روانشناس بالینی معتقد است برخورد نادرست والدین می‌تواند عاملی برای ایجاد و تشدید لجبازی در کودکان باشد.
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۶
افسردگی جوانان ، شایع ترین آسیب در جامعه
جوانی یکی از حساس ترین و آسیب پذیرترین دوران زندگی است که اگر این دوره با افسردگی همراه شود، آسیب هایی به همراه خواهد داشت.
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۹
والدین چگونه می‌توانند موجب موفقیت تحصیلی فرزندان شوند ؟
یک روان شناس و مشاوره خانواده گفت: والدین نباید آرزوی‌های ناکام تحصیلی خود را در فرزند خود جستجو کنند.
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۵
در زندگی زناشویی‌ هرگز این حرف‌ها را به زبان نیاورید !
زندگی زناشویی همیشه با فراز و فرود همراه بوده و این یک امر کاملا عادی است اما می‌توان با انجام برخی کار‌ها از تشدید ناراحتی‌ها پیشگیری کرد.
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۳
آخرین خبر
Top